vrijdag 12 oktober 2012

Mijn secret swap maatje is bekend!

En het is....Olapa!

Ik kan jullie nu ook vertellen wat ik heb gemaakt voor de swap:

- Een kap vs sjaal:
De buitenkant (een soort wolstofje)

De binnenkant( een ribstofje)


- Een tas (om bladeren of herfstvruchten te bewaren tijdens een leuke herfstwandeling)

De buitenkant: (de eekhoorn is geflockt en de handvaten zijn tassenband)
Het gele stofje is fleece.

Dit is de binnenkant (alhoewel je de tas langs beide kanten kan dragen)
(stofje: stenzo katoen)


- Een verzamelmap
 Hier heb ik verschillende kartonnen kaften aan elkaar gelijmd en de 'kaft' afgewerkt met een leuk   katoentje.
In de map heb ik verschillende 'herfstreceptjes' gestopt.





3 opmerkingen:

  1. hey nog eens bedankt !
    Ik vond jammer genoeg je facebook pagina niet die je had opgeschreven op je kaartje :(
    Ben er echt super blij mee ben er daarstraks buiten al mee gaan pronken op de fiets !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei, al gevonden ondertussen?
    Had gereageerd op een berichtje van jou! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een mooie dingen heb je gemaakt. Bedankt voor het meedoen met de SHAS!

    BeantwoordenVerwijderen