maandag 15 oktober 2012

Ons Trees geeft weg

Om een beetje reclame te maken voor mijn blog, het is nu eenmaal leuker wanneer er iemand mee leest, heb ik besloten om een give away te organiseren.

Wat kunt u winnen?
Dit:

Een boek met allerlei leuke naaiprojecten!

Wat moet je daarvoor doen?
Lid worden van mijn blog en wanneer je een vermelding maakt op je blog krijg je een extra stem.
(laat dan even een reactie achter)

Dus.... Waar wacht u op!
Deel deze give away en wie weet win jij dan dit leuk boek!
Op 22 oktober maak ik de winnaar bekend!

Succes!

30 opmerkingen:

  1. Ik doe graag mee met je toffe give-away en ik heb een link geplaatst op mijn blog hoemmelke.blogspot.com Succes Maren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe leuk!!! Heel erg bedankt en heel veel succes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo, ik ontdekte je via de SHAS.
    Ik doe graag mee met je give-away en ik zet een link op www.maakselsCarlaK.blogspot.be
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg bedankt! En veel succes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, leuk, ik ga als eerste volger uiteraard reclame voor je give away maken op mijn blog. Aan de zijkant, kijk maar...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Amai, al meteen een giveaway :-)
    Veel succes met je blog! (ik zet op de mijne een linkje naar deze giveaway!)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dankjulliewel dames ;-)
    En voor jullie ook veel succes.

    @Lies(je) Als je nu ook lid wordt van mijn blog, dan heb je dubbel zoveel kans om te winnen! Allee hup, waar wacht je op? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe heel graag mee met jouw Give Away ...
    Ik moet mijn blogje nog aanmaken ... en zal dan je linkje plaatsen ...
    Het is inderdaad heel leuk dat iedereen je creaties kan bewonderen en ideeën kan opdoen!
    Heel veel succes!

    Groetjes,
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dank je wel voor je reactie, Greet!
    En veel succes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke Give Away! Ik doe graag mee! Ik heb helaas (nog) geen blog...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. @ Freubeline Dank je wel! En wie weet heb je wel geluk;-)
    Veel succes alvast

    BeantwoordenVerwijderen
  12. @ Sister Sew: Dank je wel en veel succes;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I like your squirrel bag very much! And wish you good luck in your craft-projects and blogging:)
    I share your photo on my blog http://mothersmornings.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. lijkt me een leuk boek !! vindt de voorpagina alleszins al leuk om te maken, ben benieuwd naar de andere dingen ..
    natuurlijk doe ik mee !!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. @Anna, Thank you! It's nice to hear that! Thank you for sharing my picture! And good luck!

    @Liesbet: ik zal nog eens enkele foto's posten over dingen die je kan maken met het boek. Het is een heel erg leuk boek! En bedankt om lid te worden.
    Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik kende je blog nog niet maar ben meteen lid geworden. Het boek lijkt me geweldig, het zijn net die dingen waar me interesse nu helemaal liggen. Uiteraard maak ik een vermelding op mijn blog! Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ook ik kende je blog nog niet, wat een leuke give away, ik ga je volgen en een linkje op mijn blog zetten. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Proficiat met de blog!
    En al direct een leuke give-away :), daar doe ik graag voor mee.
    Ben volger van je geworden en ga een link plaatsen op mijn give-away-pagina.
    Groetjes Frullemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ziezo, weer een volgertje erbij ! Ik kende ook je blog niet, maar je ziet, zoiets verspreidt zich razendsnel op het wijde web ;)
    Linkje zetten kan ik helaas niet doordat ik geen eigen blog heb.
    'n vrolijk groetje,
    Sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. een volgertje erbij!!! ik doe graag mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnn, hup, daar is volger nr 15 ! wat een leuke give-away!!! Daar wil ik maar al te graag mijn kansje voor wagen!
    én ik zet vlug een linkje op mijn blog!!!
    Zin om mij te volgen???? altijd welkom,
    groetjes
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  22. En ik ben dan nummer 16! Wat leuk, jij bent al begonnen en ik moet nog over de streep worden getrokken. Misschien dat je give-away mij op nog meer leuke ideeen en creaties kan brengen. In elk geval, veel succes en mij kom je regelmatig tegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik ben benieuwd wat er in het boek staat... ik word volger van jouw blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Linkje is geplaatst en ik word zeker volger!! Ben benieuwd naar je volgende berichtje en doe zeker mee met de give-away!

    Groetjes,

    Sarah
    http://sarahmamzilla.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Welkom in Blogland! Ik wens je veel succes! Ik kijk uit naar de ideetjes die je op je blog zult zetten.
    De start is alvast gegeven!

    Groetjes,
    Nancy
    www.stikplezier.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wow, Wat een leuke reacties allemaal!
    Heel erg bedankt iedereen. En iedereen heel erg veel succes.
    Morgen laat ik weten wie de winnaar is!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Allereerst, leuk dat je een blog begonnen bent en ons op de hoogte wil houden van je fröbeldingen. En als tweede, wat een leuke give away. Ben erg benieuwd naar de binnenkant van het boekje, de voorkant ziet er al heel mooi uit. Ik doe mee!
    En succes met je blog.

    Groetjes, Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen