dinsdag 9 oktober 2012

Secret Handmade Autumn Swap

Een tijdje geleden kwam ik een bericht tegen van haar over de Secret Handmade Autumn Swap, ik had toen nog geen blog dus kon ik daar natuurlijk ook niet over praten...
Na lang twijfelen - ik heb in mijn leven nog nooit een swap gemaakt en zoals u wellicht al weet ben ik maar 'nen beginner' - besloot ik toch deel te nemen.
Het leek me wel leuk om iets te krijgen en om zelf ook vanalles in een te knutselen.
Ondertussen zijn we bijna een maand verder en moeten onze swaps bijna bij de rechtmatige eigenaar aankomen...
Ik ben er nog druk aan bezig, maar het begint vorm te krijgen allemaal. Laten we hopen dat mijn secret swappersoon er heel blij mee is ;-)
Foto's  zijn op dit moment nog wat moeilijk, aangezien het allemaal wel secret is maar die krijgt u in de loop van volgende week op uw bord!;-)



1 opmerking:

  1. Wat leuk dat je een blog bent begonnen. Heel veel succes en plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen