maandag 29 oktober 2012

Secret Handmade Autumn Swap

Toen ik vandaag - na een paar dagen Nederland- terug thuis kwam, vond ik een aangename verrassing, nl mijn SHAS!!!
Ik heb er wat langer op moeten wachten, maar neem van mij aan: Het was het wachten waard!
Jullie zijn waarschijnlijk net zo nieuwsgierig als ik was en laat ik u niet langer in spanning houden.
Hier zijn de foto's:

- Een leuke handtas in mijn lievelingsherfstkleuren:


- 3 heel leuke kaarsjes:


- En last but not least, een superleuke sjaal in herfstkleuren:


En wie heeft nu voor deze leuke cadeau's gezorgd?  : V-eeeeertje (s) !
Echt heel erg bedankt!! Ik ben er superblij mee!
De cadeau'tjes passen heel goed bij mij, ik ben met mijn gat in de boter gevallen ;-)

Super bedankt!

3 opmerkingen:

  1. pffff... dat doet me een giga plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat fijn dat je er zo blij mee bent. bedankt voor je deelname en heel heel heel veel plezier met je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh super leuke dingen gekregen !
    Ze heeft er haar werk van gemaakt ^^

    BeantwoordenVerwijderen